رویه های بازگشت کالا

2020-03-13 00:03:58.847 +0330 IRST

رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت‌مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های تاک پوش بوده است و تاک پوش در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای بسیاری از محصولات، تاک پوش 2 ساعت فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 2 ساعت ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد، زدگی یا پارگی داشته باشد

- در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید نکنند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

 

 

اگر سایز کالا مناسب نباشد.

- درخواست بازگشت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که  پوشاک تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.

 

 

وضعیت تحویل کالاهای قابل بازگشت چگونه باید باشد ؟

  • . لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
  • - از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش تاک پوش جداً، خودداری کنید.
  • - برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود.
  • - برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  •  
  •  
  • هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

  • - هزینه مرجوعی کالا توسط تاک پوش پرداخت خواهد شد.
  • - پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
  • - کارشناسان خدمات پس از فروش تاک پوش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تاک پوش  تایید شود ، مرجوع وجه صورت می گیرد.
  • - پس از دریافت و پذیرش کالا توسط تاک پوش، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر 24 ساعت کاری زمان خواهد برد.
  • - ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش تاک پوش است.

 

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

  • کارشناسان خدمات پس از فروش تاک پوش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان تاک پوش تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن 35229299- (028) .

و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.

برچسب ها:

دیدگاه شما

0 نظر